Blog

Salam ke 2,

Lama sangat tak hadap blog sepertinya rajin diminta agar teruskan penulisan namun wujudnya saluran media sosial terhenti seketika yang mungkin lebih terkesan malangnya tidak.

Kini dihari ini setelah Twitter merapu adalah lebih baik kembali pada asal dalam blog ini walaupun catatan lama tidak lagi wujud agar perkara yang dah lepas itu lepaslah.

Mungkin komen pada berita seperti sebelum ini yang biasanya dalam pautan tweet Malaysiakini tidak lagi muncul disana mungkin juga akan diulas disini lebih panjang berjela lagi berkesan itupun jika rasa tak dapat nak tahankan pada sesuatu perkara itu.

Bahawasanya meluahkan adalah lebih baik dari memendam sepertimana berlaku semalam sewaktu nak makan tengahari tetiba kawan lama ada di kedai itu juga beria-ria melepaskan perasaannya terhadap seseorang yang tidak mampu diceritakan pada orang lain.

Seperti biasa wajib jadi pensyarah subjek sex yang dikehendakinya untuk beliau meneruskan hubungannya demi sebatang aiskrim bagaimana caranya nak layankan tanpa pengalaman kerana cinta pada si dia katanya!

Sekian, salam sex semata.

Ulasan